0771 551 525
0350 407 944

office@bogmar.ro

Termeni și Condiții

Site-ul office@bogmar.ro este administrat de SC BOGMAR SRL cu sediul în Râmnicu Vâlcea, strada Popo Șapcă nr.35, jud.Vâlcea, înregistrat la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Vâlcea sub nr. J38/392/1998, având codul de identificare fiscală ROONRC.J38/392/1998, nr.telefon 0350 407 944.

Vă oferim accesul în magazinul online sub rezerva acceptării de către dumneavoastră a acestor termeni și condiții. Vă informăm, pe această cale, că prin accesarea, utilizarea, obținerea sau achiziționarea oricărui produs prin intermediul magazinului nostru online, vă exprimați acordul cu privire la respectarea Termenilor și Condițiilor. În situația în care nu sunteți de acord cu Termenii și Condițiile de utilizare, avem rugămintea să nu accesați acest site web.

Precizăm că nimic din conținutul site-ului nu poate constitui o ofertă fermă de a contracta și nu poate angaja răspunderea SC Bogmar SRL în lipsa unor acorduri ulterioare.

Politica de vânzare on line:

Orice produs sau serviciu prezentat pe site este disponibil pentru achiziționare doar în limita stocului. Efectuarea unei comenzi pe site este permisă numai clienților sau utilizatorilor deținători ai unui cont activ.

Pentru motive justificate, SC BOGMAR SRL își rezervă dreptul de a restricționa accesul clientului/utilizatorului la site prin declararea contului inactiv prin dezactivarea selectivă a anumitor facilități ale contului /refuzarea accesului la anumite modalități de plată în cazul în care considerăm că în baza conduitei sau a activității clientului/utilizatorului pe site, acțiunile acestuia prejudiciază sau ar putea prejudicia SC BOGMAR SRL.

Pentru motive justificate, SC BOGMAR SRL își rezervă dreptul de a reduce cantitatea de produse/servicii din comandă, caz în care clientul va fi notificat, iar suma achitată suplimentar îi va fi restituită. Contractul se consideră încheiat între SC BOGMAR SRL și client în momentul recepționării de către client a mesajului de confirmare a comenzii. Documentul privind comanda stă la baza contractului încheiat cu clientul.

Arătăm că prețurile produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ taxa pe valoare adăugată (TVA). Prețurile nu includ taxa de livrare.

Cum puteți comanda de pe situl nostru:

Efectuarea și finalizarea comenzii presupune parcurgea următoarelor etape:

-selectarea produselor dorite (aflate în stoc) și adăugarea acestora în coșul de cumpărături. Precizăm că simpla adăugare a unui produs în coșul de cumpărături, în lipsa finalizării comenzii, nu atrage după sine înregistrarea comenzii și implicit nici indisponibilizarea produsului din stocurile existente;

-alegerea modalității prin care doriți să intrați în posesia produselor comandate: prin curier sau prin ridicare directă din magazin;

 

-furnizarea datelor dvs. de facturare în mod corect, complet și real: datele pe care ni le-ați furnizat când v-ați creat contul (când v-ați autentificat în cont cu adresa de e-mail/nume utilizator și parola cu care v-ați înregistrat sau cu contul dvs. Facebook/Google) sau când introduceți datele dvs. necesare pentru facturare (nume, prenume, telefon, adresă);

-selectarea modalității prin care doriți să plătiți comanda :în numerar, cu card de debit/de credit, ordin de plată;

-citirea și confirmarea, prin bifare, a acceptării Termenilor și Condițiilor SC BOGMAR SRL, aspect esențial pentru a-ți onora comanda.

După parcurgerea acestor pași, veți apăsa butonul Trimite comanda, urmând să primiți un prim mesaj de e-mail de la noi care confirmă că v-am preluat comanda.

Prin finalizarea comenzii, dumneavoastră consimțiți:

-ca toate datele pe care ni le-ați furnizat sunt corecte, complete și adecvate la data plasării comenzii;

-ca noi, SC BOGMAR SRL, să vă contactăm prin folosirea oricărei date de contact pusă la dispoziție de dvs. în legătură cu respectiva comandă.

Ne rezervăm dreptul de a anula comanda efectuată de dvs. în urma unei notificări prealabile fără nicio obligație ulterioară a vreunei părți față de cealaltă sau fără ca vreo parte să pretindă celeilalte daune-interese:

-dacă datele furnizate de dvs. pe site sunt incomplete/incorecte;

-în cazul plății online: invalidarea tranzacției de către banca emitentă a cardului clientului în cazul plății online sau neacceptarea tranzacției de către banca emitentă a cardului cumpărătorului.

Politica de retur și consecințele retragerii:

Potrivit legislației în vigoare privind comerțul electronic, clientul își poate exercita dreptul de retragere din contract, respectiv să returnați produsul cumpărat, în termen de 14 zile calendaristice de la livrare, fără a preciza niciun motiv de retur, iar sumele pătite vă vor fi rambursate. Întrucât acest drept este prevăzut de legislație numai pentru persoanele fizice, prin client se va înțelege exclusiv cumparatorul persoană fizică. Potrivit art.9 alin.2 din OUG nr.34/2014, perioada de returnare a unui bun expiră în termen de 14 zile:

-din ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimul bun, în cazul în care comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat;

-din ziua în care cumpărătorul intră în posesia fizică a ultimului bun/ultimei piese în cazul livrării unui produs care constă din mai multe piese sau loturi.

Dacă doriți să vă retrageți din contract, trebuie să completați online formularul de retur ce se găsește pe site-ul nostru.

Dacă bunul returnat se află într-o stare deteriorată/improprie pentru a mai fi vândut ca și nou (ambalaj deschis, accesorii lipsă), ne rezervăm dreptul de a vă solicita o taxă pentru readucerea bunului în stadiu inițial sau după caz pentru a acoperi diferența de preț rezultată din vânzarea produsului ca resigilat sau, la solicitarea cumpărătorului, vom reexpedia bunul, cheltuielile de livrare fiind suportate de cumpărător. De asemenea, vânzătorul va putea amâna rambursarea sumei până la primirea bunurilor vândute.

Deoarece în cazul vânzărilor la distanță cumpărătorul nu are posibilitatea de a verifica bunurile înainte de încheierea contractului, acesta are dreptul de a se retrage din contract. Din același motiv, cumparatorului i se permite să testeze și să verifice bunurile pe care le-a cumpărat în măsura în care este necesar pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor.

Pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare a bunurilor, cumpărătorul trebuie să le manipuleze și să le inspecteze în același mod în care i s-ar permite să o facă într-un magazin fizic real. Cumpărătorul este responsabil doar pentru diminuarea valorii bunurilor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor.

În cazul în care cumpărătorul își exercită dreptul de retragere după ce a utilizat bunurile într-o măsură care depășește limita necesară stabilirii naturii, caracteristicilor și modului de funcționare a acestora, acesta este responsabil pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia bunului precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din bun. Ca urmare, cumpărătorul are obligația, atunci când își exercită dreptul de retragere din contract, să returneze produsul în ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Bunurile returnate ce prezintă urme de uzură (pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri, etc.) se acceptă retur numai după aducerea lor la conformitate, implicând costurile de reparare, înlocuire a eventualelor piese deteriorate și aducere la o formă comercială în vederea vânzării ca produs recondiționat/ resigilat. Valoarea finală se stabilește în funcție de valoarea pieselor ce trebuie înlocuite și a manoperei de recondiționare sau ca diferență dintre valoarea inițială a produsului nou și valoarea de revânzare a produsului folosit.

Orice diminuare a valorii bunurilor rezultată din manipularea acestuia, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării bunurilor este în responsabilitatea cumpărătorului. Pentru claritate, din prețul total al bunului returnat, vânzătorul va reține o sumă de bani ce reprezintă diminuarea valorii bunului în proporție de 5%-50% din valoarea inițială a bunului, după caz. Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicată cumpărătorului la recepționarea bunurilor returnate.

Livrarea:

Comenzile vor fi livrate prin curier, la ușă sau la poarta clientului. Tariful și termenul estimat de livrare sunt prezentate în coșul de cumpărături din site. Termenul de livrare este de 2-4 zile lucrătoare socotit de la data confirmării comenzii, iar cel maxim nu va depăși 15 zile calendaristice în situații deosebite (precum perioada sărbătorilor de iarnă, campania de Black Friday, condiții meteo nefavorabile, căi de acces impracticabile, etc.).

Dacă un produs comandat nu vă poate fi livrat, acest fapt va fi adus la cunoștință clientului în timp util. În situația în care clientul a plătit produsul, SC BOGMAR SRL va returna în contul clientului contravaloarea produsului în termen de maximum 7 zile.

Proprietatea asupra produselor va fi transferată la livrare, după efectuarea plății de către client. Precizăm că prin livrare se înțelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier în cazul livrărilor prin curier, la ușă sau la poarta casei clientului sau semnarea de primire pe factura fiscală în cazul livrărilor efectuate de personalul vânzătorului.

SC BOGMAR SRL va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea documentelor aferente acestora.

Nu ne asumăm răspunderea pentru daunele de orice fel pe care clientul sau orice terță parte le poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către noi a oricăreia din obligațiile ce ne revin conform comenzii sau pentru daune care rezultă din utilizarea produselor după livrare și în special pentru pierderea acestora.

Garanții:

Toate produsele beneficiază de condiții de garanție potrivit legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Produsele comercializate sunt noi (cu excepția produselor resigilate), în ambalajele originale și provin din surse autorizate de fiecare producător în parte.

Toate produsele beneficiază de garanția legală de conformitate, iar aceasta nu este afectată de eventuala garanție tehnică (sau comercială) oferită de producător sau de SC BOGMAR SRL. Eventuala lipsă a certificatului de garanție trebuie semnalată în cel mai scurt timp de la recepția produsului la adresa de e-mail office@bogmar.ro ori telefonic 0350 407 944, de luni până vineri, între orele 09:00-17:00.

În cazul bunurilor resigilate, certificatul de garanție este emis de către SC BOGMAR SRL, iar garanția poate să acopere o perioadă diferită față de perioada de garanție a aceluiași bun nou, sigilat. Perioada de garanție este specificată în certificatul de garanție pentru fiecare bun resigilat în parte. Condițiile de utilizare, manipulare și transportare a unui bun resigilat sunt aceleași cu cele de la produsele sigilate și beneficiază de aceleași servicii dacă nu este stipulat altfel în pagina produsului.

Litigii:

Eventualele litigii apărute între SC BOGMAR SRL și client se vor rezolva pe cale amiabilă. În cazul în care aceasta nu este posibilă, litigiile vor fi soluționate de către instanțele judecătorești române competente.

Termenii și Condițiile generale de vânzare se supun legislației române.        

Niciuna dintre părți nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea obligațiilor sale contractuale, dacă o astfel de neexecutare este cauzată de un eveniment de forță majoră, așa cum este definit acesta de legislația în vigoare.

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram